.

Elke Donderdag verzorgt ons DWYTteam een schets om van onze papierrestjes af te komen.

DWYTteam:
Annemieke Maletzky, Annemiek van der Gaag en

Ankie van de Polder.



Je kunt onze schetsen gebruiken voor je eigen creaties en deze op je eigen Blog plaatsen.
Vermeld er dan wel even bij dat de sketch gemaakt is door ons DWYTteam, wel zo leuk!

Gooi niets weg....DWYTter mee!

donderdag 8 oktober 2009

DWYT #002 Sketch

De Sketch van deze week is gemaakt door Nina Janssen, een hele uitdaging waar je vast een hoop restjes voor kunt gebruiken! Geniet van de voorbeelden van ons team, zet je kaart op jouw eigen website, en ... LINK hem onderaan dit berichtje! Succes!

sketchdesign: Nina Janssen

voorbeeld : Nina Janssen

voorbeeld : Heidi
voorbeeld : Caroline vd Straaten
Voorbeeld: Alice Piek

Voorbeeld : Krista Driessen


WIL JE MEEDOEN MET DEZE DWYT SKETCH, VUL DAN HIER DE URL IN NAAR JOUW KAART. (DUS NIET JE BLOGADRES, MAAR SPECIFIEK DE URL NAAR DE KAART!)

6 opmerkingen:

  1. Nina, bedankt voor je sketch, ik vond het een hele uitdaging..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch, Nina! Ik ga maar eens kijken wat voor spulletjes ik hiervoor ga gebruiken!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nina, bedankt voor je leuke sketch. Vond het heel leuk om deze te gebruiken!
    xxx Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schets. Ik ga 'm vast nog eens gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met m'n donderdagclubje heb ik deze kaart gemaakt. Een hele leuke schets. Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen